Uw partner in software voor

Support

Wist U dat LogiFit een 8 scoort op Full Support?

Quick support

Heeft u vragen over LogiFit en is het hierbij gewenst dat we op uw systeem meekijken, neem dan gerust contact op met onze helpdesk. De helpdesk kan dan een verbinding opzetten met uw systeem. Hieronder vindt u de benodigde QuickSupport bestanden die u kunt downloaden, voor het opzetten van een verbinding met uw systeem.

Quick support voor Windows

Quick support voor Mac

LogiFit is altijd 100% ondersteuning

Heeft u hulp nodig bij het inrichten van LogiFit? Geen probleem wij staan u graag te woord. Maar wist u dat u ten alle tijden terecht kunt op ons forum? 

LogiForum

Op ons forum vindt u alle informatie die u nodig heeft om met LogiFit aan de slag te gaan, plus handige tips & tricks! Daarnaast vindt u hier beschrijvingen, hoe u LogiFit kunt integreren in uw eigen webpagina. Ook antwoorden op de meest voorkomende vragen van onze klanten zijn op dit forum te vinden. Klik op onderstaande link om direct naar ons forum te gaan: 

LogiForum

Easy!

Alles werkt eenvoudig en snel binnen LogiFit. Zo zijn er flexibele mogelijkheden om bestaande gegevens eenvoudig om te zetten, bijvoorbeeld via Excel-import, om onnodig overtypen te voorkomen. Nieuwe updates kunt u direct via internet downloaden en eenvoudig zelf installeren. Helemaal ´easy´ is E-learning: via de website wordt in een instructievideo stap voor stap gedemonstreerd hoe u een bepaalde taak uitvoert. LogiFit begeleidt u 100%. Helder, snel en heel eenvoudig! 

Inloggen LogiFit Gebruiker

Als klant kunt u via deze link inloggen op uw eigen MyLogiFit portal. Hiervoor heeft u wel een eigen inlognaam en wachtwoord nodig. Deze kunt u aanvragen via de helpdesk. Vanuit de portal kunt u er nu al uw eigen facturen downloaden. Binnenkort zullen er meerdere opties beschikbaar komen zoals onder andere, de mogelijkheid om supporttickets aan te maken en de status volgen.

Aanvragen MultiSafePay account

Om "online betalen" te kunnen activeren op uw website, heeft u een account nodig bij onze partner MultiSafePay. Via deze link maakt u een account aan en kunt u gebruik maken van de gereduceerde tarieven voor u als LogiFit klant. Kies hier voor de 'Connect 1000' als product. Vervolgens zal MultiSafePay contact met u opnemen om de procedure van de aanvraag af te handelen. Zodra uw account geactiveerd is, dient u dit aan ons te melden, zodat we uw account kunnen koppelen aan MyLogiFit.

LogiFit E-Learning

Zien en doen is leren! Heeft u visuele hulp nodig bij handelingen zoals; abonnementen inrichten, mailings versturen, incasso handelingen of andere dingen? Klik dan hier en ga naar viewlets. Hier kunt u een reeks aan filmpjes openen, zodat u LogiFit nog beter leert te gebruiken. Wellicht heeft u vandaag weer iets nieuws ontdekt in LogiFit!

Serverstatus

Cloud infrastructuur:

Alle systemen werken naar behoren.

LogiFit databases: 100%

LogiFit toepassingen: 100%

10-08-2018 19:55: Vanwege een onverwachte storing op onze server is LogiFit niet beschikbaar. Het probleem is om 20:10 weer opgelost.

07-11-2017 08:00: Vanwege een grootschalige update van de IOManager kan het voorkomen dat de verbinding met de service op 'Disconnected' staat. Start de IOManager nogmaals op en controleer de verbinding. Bij vragen neem contact op met de helpdesk: 040 - 290 67 58.

19-10-2017 09:26: Vanochtend is er een storing geweest waardoor de scanners niet meer werkte. Deze storing is op dit moment weer verholpen.

MyLogiFit services: 100% 


23-06-2017 In de ochtend is er een korte storing geweest waardoor er niet kon worden verbonden met de RDP servers. Deze storign is inmiddels verholpen.

Helpdesk

 

Bijlagen

tekstblok 1 

tekstblok 2

tekstblok 3

Nieuws

Nog eventjes geduld....

Nieuwste release op de F&W Top 2017! LogiFit Advanced Be prepared.... Lees meer...